Vilnius

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Mūsų klientas yra prekybos tarpininkas, suteikiantis galimybę lengviau apsipirkti tiek JAV, tiek ES šalių parduotuvėse. Įmonė atrenka geriausius pasiūlymus savo klientams, administruoja užsakymus ir užtikrina, kad pirkiniai juos pasiektų greitai ir saugiai. Startavę kaip šeimos verslas, plečiasi, ir kviečia prisijungti klientų aptarnavimo specialistą/-ę.

Darbo pobūdis:

  • Aktyvus klientų aptarnavimas elektroniniais kanalais ir telefonu;
  • Klientų konsultavimas, užklausų valdymas ir informacijos teikimas apie paslaugas;
  • Problemų identifikavimas ir operatyvus jų sprendimas;
  • Darbas su vidinėmis ir išorinėmis duomenų sistemomis;
  • Bendradarbiavimas su kitais skyriais.

Reikalavimai darbuotojui:

  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Komunikabilumas, gebėjimas prioretizuoti darbus, atsakingumas;
  • Kompiuterinis raštingumas;
  • Organizaciniai įgūdžiai, punktualumas;
  • Puikus lietuvių ir anglų kalbų mokėjimas.

Įmonė siūlo:

  • Palaikančią ir motyvuojančią komandą bei vadovus.
  • Atlygį nuo 1500 Eur brutto, priklausomai nuo turimų įgūdžių, kompetencijų.